Sneleten.nl
Impuls 89A
1446WL
Purmerend

Fax: 0299-666450
E-mail: info (at) sneleten.nl


KVK: 52422569
BTW: NL-850437854B01


Algemene voorwaarden
Privacy statement

Veelgestelde vragen





Waarom Sneleten.nl?

Lagere kosten voor bezorgrestaurants!

Sneleten.nl is sinds 2011 één van de snelst groeiende eten-bestelsites van Nederland en verwerkt duizenden orders per maand. Wij rekenen geen hoge kosten voor de ondernemer en geven een groot deel van onze omzet terug aan onze gebruikers in de vorm van gratis besteltegoed.


Blog:
Het doorzetten van een order. Bezorgrestaurant steeds digitaler.

Bezorgrestaurants vergelijken. Wat zijn de beste restaurants?



Hoe wordt mijn bestelling doorgezet?


Tegenwoordig wordt er gebruikt gemaakt van computers en zelfs complete kassasystemen met mobiele apps. Veel restaurants draaien de software van eten-bestelsites zelf op de eigen computer met daarbij hun eigen printsystemen, wij eten-bestelsites leveren verschillende bonformaten aan en zelf kunnen wij zien wanneer de bon in de printer ligt en dit terug communiceren naar de gebruiker. Een betere koppeling is er eigenlijk niet.



Mijn bestelling is laat
Sneleten.nl doet zelf helaas niet de bezorging, vooral door drukte richting het weekend of rond feestdagen kunnen bezorgtijden soms oplopen. Wij nemen echter de kwaliteit van ons aanbod zeer serieus en nemen beoordelingen van gebruikers mee in de keuze om een restaurant op onze website te vermelden. Bezorgrestaurants streven er doorgaans naar om binnen 30-45 minuten te leveren.



De geleverde bestelling klopt niet
Het restaurant is volledig verantwoordelijk voor de levering van de bestelling, indien er iets niet klopt aan uw bestelling dient u daarom ook contact op te nemen met het restaurant. Het telefoonnummer hiervan staat in de bevestigingsmail die u krijgt na het bestellen. U kunt ook altijd contact opnemen met ons indien u het restaurant niet kan bereiken.



Mijn betaling wordt teruggeboekt
Als uw bestelling door het restaurant is geannuleerd dan moet deze opdracht geven aan ons om het terug te boeken, omdat wij intermediair zijn kunnen wij alleen terugboekingen doen in opdracht van het restaurant.

Indien u het restaurant niet kunt bereiken of als er een geschil is kunt u contact opnemen met ons via het onderstaande formulier.



Mijn bestelling is niet bezorgd
Wij ontvangen altijd een ontvangstrapport van uw bestelling, indien wij dit binnen een aantal minuten niet onvangen nemen wij direct contact op met het restaurant.

Als uw bestelling niet is bezorgd dan heeft het restaurant om bepaalde redenen besloten niet te bezorgen zonder ons daarvan op de hoogte te stellen. Deze situatie komt bijna niet voor maar als het voorkomt dan nemen wij dit heel serieus.
Neemt u in dat geval contact met ons op via het onderstaande formulier, op die manier kunnen wij direct contact met het restaurant opnemen om kort te sluiten wat er mis is gegaan en eventuele betalingen naar u terugboeken.



Vul het formulier in om direct contact op te nemen met Sneleten.nl (dagelijks bereikbaar):


Ik ben een consument    Ik ben een ondernemer
 
Naam:
Onderwerp:
E-mail:
Telefoonnummer:
 
Bericht:



 

Onze site gebruikt cookies voor website optimalisatie, statistieken en personalisatie van onze advertenties van derden. Meer info / instellingen

Akkoord